Víkendové výsledky Tréninkový plán Rozpis víkendových zápasů

U8 mladší přípravka

15. 2. 2019 - U8: Jaké to bylo v Praze, benjamínci? (Mládež na prvním místě - to je cesta, kterou jsme v klubu vykročili!)

V pátek 15. 2. tým TJVM U8 vyrazil  vlakem směr hlavní město Praha na fotbalový víkend s DUKLOU.
Hned první překvapeni nás čekalo na nádraží  v podobě přivítání. Transparenty v podobě ,,Vítáme Valmez,, a skandování ,,Valašské Meziříčí,, bylo od rodičů, trenérů a hráčů DUKLY opravdu příjemným přivítáním!
Rodiče hráčů si nás následně rozdělili do aut a převezli do hotelu (jen pro zajímavost bylo nás 25). Po ubytování v krásném Hotelu Meritum jsme měli hromadnou večeři, kde nám vynikající trenér DUKLY Praha Honza Zima popsal víkendový plán, který měl pečlivě přichystaný a musím říct, že neztratil ani minutu.
Druhý den ráno začal společný trénink už v 9:00 hodin na umělé trávě za krásného počasí. Děti si pořádně mákly (trénink trval 2 hodiny). Následoval hromadný oběd a již ve 13:00 hod byl zahájen očekávaný turnaj na který přijela i Sparta Praha a tak jsme mohli porovnat šikovnost dětí.
Turnaj se hrál pro nás zajímavým způsobem pouze 3 na 3 bez brankáře a na 4 branky! Smyslem tohoto systému turnaje je aby všechny děti byly co nejvíce vytížení a učili se prostorové hře. Měli jsme trochu obavy jak to naši nejmenší zvládnou a byli jsem příjemné překvapeni. Poskládali jsme 3 družstva a každé z nich minimálně v půlce (z 10 zápasů) uspělo buď výhrou či remízou. Naše nejlepší trojice se umístila na konečném 4. místě z 11 týmu za 1. Spartou červenou, 2. Duklou Praha žlutou a 3. Spartou Praha bílou. Všechny děti obdržely upomínkové předměty s medailí, za což byly moc rády.
Turnaj skončil v 16:30 hod. a už 17:10 nám odjížděl vlak směr Hradčany na prohlídku hlavního města. Prošli jsme si Pražský hrad, katedrálu Svatého Víta, Karlův most, Staroměstské náměstí a nakonec Václavské náměstí. Při prohlídce jsme navštívili i McDonald z čeho měli radost děti ale vůbec ne trenéři DUKLY :-) Asi si dokážete představit jak vypadaly děti v 20 hod večer. Po návratu do hotelu (kolem 21 hodiny) všichni ulehli a nabírali síly na poslední den.
Neděle začala v tempu soboty a již v 6:10 budíček, aby se stihlo posnídat a přesunout na vyhlášenou Pražskou Julisku na ranní trénink. Před samotným tréninkem nás trenéři provedli stadiónem s krásným výhledem. Přesně v 9:00 hráči  stali na hřišti a byli rozděleni do 3 skupin k třem trenérům a mohlo se začít. Po dalších 2 hodinách děti vypadaly jako by prošly válečnou zónou :-)
Naštěstí už nás čekal pouze závěrečný hromadný oběd, přesun na nádraží a hurá domů.
Byl to nádherný víkend se super lidmi, který jsme si všichni na maximum užili! Škoda jen, že naši trenéři Jarda Golaň i Luky Bayer téměř současně podstoupili operaci, a tak si s námi nemohli tento víkend užít. Doufáme, že budou brzy fit a posunou naše děti fotbalově zase o krůček výše.
Obrovské poděkování patří Honzovi Zimovi, který se o nás celý víkend staral, a rovněž se ubytoval v hotelu, aby dohlédl nejen na životosprávu, ale i na dodržování harmonogramu. Honzo VELKÉ DÍKY!!!!!!! Na závěr musím zmínit mého dlouholetého kamaráda Davida Škorňu, který ve spolupráci s mojí manželkou Maruškou Grygaříkovou tento víkend vymysleli a zorganizovali. Velké poděkování i Vám oběma!!! Stálo vás to hodně úsilí a času. V neposlední řadě děkujeme klubu TJ Valašské Meziříčí, které přispělo na tuto reprezentaci klubu finanční částkou. Klub DUKLU Praha jsme na oplátku pozvali v létě k nám a už nyní máme obavy, jak se této role zhostíme neboť laťka byla nastavena velmi vysoko.
Grygařík Vladislav - jeden z otců našich báječných benjamínků

Za vedení klubu dodáváme. Netřeba nám chvály za samozřejmost. Vydali jsme se ve Valmezu zcela novou a správnou cestou! Chceme a budeme podporovat všechny mládežnické týmy.
Výjezd týmu U8 byl prvním důkazem, že to myslíme vážně. Brzy budou následovat: finále Ondrášovka cupu v Praze, kam se naše fotbalové naděje zaslouženě probojovaly, podpoříme účast dvou mládežnických týmů na turnaji v chorvatské Poreči, jiný ročníkový tým se představí v rakouském Salzburku a pro další ročníky máme lákavou nabídku turnajů v Chorvatsku.